My life in the USA

Te. Veel. Winter.

Hey Dutchies,

Eindelijk heb ik weer een keer wat tijd gevonden om een blog te schrijven! Indoor track is inmiddels toch echt afgelopen, dus ik heb wat meer vrije tijd nu. Maar veel tijd is er inmiddels niet meer over, nog maar 4 maanden to go! Maar niet voor heel lang, want een week nadat ik terugkom ga ik weer op vakantie, voor 3 weken naar Zuid Frankrijk met Joy, wat hebben we d'r zin innnn!

Laughing


Maar ik zal weer even vertellen over wat ik allemaal heb meegemaakt sinds mijn laatste blog, en dat is vooral: heel. veel. sneeuw. Afgelopen Februari is de koudste Februari sinds 1934 in NY, de temperatuur is de hele maand niet boven het vriespunt geweest
Surprised
Daarboven op komt ook nog een mega pak sneeuw, die toch wel wat problemen met zich meebrengt. Een paar dagen sneeuwvrij of een delay (die extra uurtjes vrij vonden wij niet zo heel erg
Innocent
). Maar we hebben ook gezellig vastgezeten op de oprit toen we naar school wilden rijden, waardoor we niet meer weg konden en dus niet naar school konden, wat mijn gastzusje en ik geen heel groot probleem vonden haha. Ook zijn we met de auto van de weg afgegleden, vol in de sneeuwberg langs de weg. Na een kwartiertje vastgezeten te hebben en een paar mensen hadden gebeld, kwam iemand de auto eruit trekken, en konden we weer gezellig verder rijden.
Gelukkig zijn er ook nog meer dan genoeg leuke dingen gebeurd sinds mijn vorige blog, zoals winter ball, spike night en een prima weekje vakantie! Winter Ball was leuk en gezellig met vriendinnen, maar het was een minder groot succes als homecoming jammer genoeg
Frown
. Spike night was wel echt leuk daarentegen! Spike night is eigenlijk gewoon één groot volleybal toernooi waarvoor je je eigen team kan maken, en ookal waren we een van de slechtste teams van het toernooi, het was toch wel heel erg hilarisch.
En daarnaast hadden we ook een prima weekje vakantie, met als hoogtepunt: ik was jariiiig. Het was een rustig dagje, totdat de leuke verassingen kwamen! Eerst een berichtje van mijn zus: check je e-mail. Ze had me een link gestuurd van een youtube filmpje, ik snapte niks van het feit dat mijn gastvader me aan het filmen was, maar dat werd snel genoeg duidelijk. Het filmpje bestond uit allemaal vrienden, vriendinnen, familie, leraren enz. die mij allemaal feliciteerden voor mijn verjaardag, en mijn reactie moest natuurlijk gefilmd worden voor de makers van het filmpje: mijn zus en Joy. Maaaar dat was nog niet alles, Joy had via mijn gastzusje mijn birthday cake geregeld! Een echte Amerikaanse, dikmakende, maar oh-zo-lekkere cake met frosting en een super leuke 'gefeliciteerd' foto van mijn vrienden! Daarna met de taart op schoot in auto op weg naar het restaurant, Applebee's it is, waar het personeel nog even gezellig happy birthday voor me zong, en daarna door naar mijn 'gast opa en oma' om mijn birthday cake met ijs op te peuzelen, alsof de cake alleen nog niet zoet genoeg was. Kortom: mijn Amerikaanse 17e verjaardag is er zeker één om te herinneren!

Ik ben volgens mij wel in geslaagd om een blog een keertje redelijk kort te houden, dus ik zal jullie niet langer van jullie drukke Nederlandse leventjes houden! Seeee ya in 124 days!

Marieke

"The way I see it, you should live everyday like it's your birthday."
-Paris Hilton



Reacties

Reacties

Myrthe :)

Heyhey!
Ik wilde je gewoon even laten weten dat het zeker is! Mijn gastgezin is bekend, net als mijn vertrek datum etc. !! Kun je me misschien je email adress kunnen geven zodat ik je eventueel kan mailen als ik vragen heb ofzo? :)
Xx

Marieke

Hey Myrthe, super leuk! Waar ben je terecht gekomen? Mijn e-mailadres is marieke_desevaux@live.nl , heel veel plezier alvast!

Myrthe

Ah, thanks!! En Cleveland, Texas! Kan niet wachten om te gaan????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active