My life in the USA

Hostfamily!

Heey iedereen!

De reismee site heeft een storing gehad waardoor mijn vorige verhaal weg is. Mijn mailinglijst is ook weg, dus als je weer een e-mail wilt krijgen als ik iets nieuws post, moet je even je e-mailadres achterlaten aan de rechterkant van deze pagina. In mijn vorige verhaal beschreef ik alleen mijn aanmeldingsprocedure, tot het moment dat het wachten op een gastgezin begon. Dat was een te lang verhaal om nog een keer te plaatsen, en t was ook niet zo heel belangrijk.

Wat wel belangrijk is, begint nu. Ik heb namelijk vandaag het super leuke nieuws gekregen dat ik een gastgezin heb! Ik kom in een mini plaatsje in de staat New York, het heet Union Springs en ligt ongeveer 4 uur rijden van NYC vandaan. Het heeft maar 1000 inwoners en ligt bij een meer. Mijn gastgezin bestaat uit 3 mensen: een vader, een moeder en hun dochter van 15, ook hebben ze 3 honden. Ze zijn helemaal fan van softbal en gaan vaak naar softbal tournaments toe in heel Noordoost Amerika! 13 Augustus stap ik op het vliegtuig naar NYC, voor een 3-daagse oriĂŞntatie , en op 16 augustus zal ik doorvliegen naar mijn gastgezin. Ik heb er echt super veel zin in!

Dit is alles voor nu, maar ik blijf natuurlijk het hele jaar lang op deze site mijn verhalen plaatsen.

Kus, Marieke

“Traveling is a brutality. It forces you to trust strangers and to lose sight of all that familiar comfort of home and friends. You are constantly off balance. Nothing is yours except the essential things – air, sleep, dreams, the sea, the sky – all things tending towards the eternal or what we imagine of it.” –Cesare Pavese

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active