My life in the USA

Een nieuw seizoen!

Het is inmiddels alweer november, en we zitten alweer middenin de herfst! Ik kan echt niet geloven dat een kwart van mijn 10 maanden in Amerika al voorbij is, de tijd gaat zo ontzettend snel hier. De herfst hier is echt heel mooi, de ‘Finger Lakes’ staan niet voor niets bekend voor de prachtige kleuren!

Een ander seizoen dat voorbij is, is het hockeyseizoen

Frown
17 oktober speelden we onze laatste competitiewedstrijd, en daarna zouden we naar ‘sectionals’ gaan. Dit houdt in dat als we 1 wedstrijd zouden verliezen, we er meteen uit zouden liggen. Op 21 Oktober was het zo ver, onze eerste sectionals wedstrijd! Ons team stond op de 6e plaats, en we zouden tegen de nummer 3 spelen. Het was een hele spannende wedstrijd, maar jammer genoeg hebben we 2-1 verloren
Cry
Ik ga mijn hele team echt missen! Ik heb bijna iedere dag met ze doorgebracht, maar doordat zij allemaal naar Port Byron gaan, en ik naar Union Springs, zal ik ze waarschijnlijk nog maar heel weinig zienL Hierna heb ik de rest van de week en de week erna geen sport gehad, dus was ik iedere dag lekker vroeg thuis
Smile


Maar afgelopen maandag begon de training voor de sport die ik ga doen in de winter, indoor track! Indoor track is eigenlijk gewoon een soort atletiek, maar de atletiekbaan in binnen. Mijn school heeft geen indoor baan, dus voor zo lang het kan trainen we buiten, en anders rennen we door de gangen van de school. Ook zijn er ‘field events’ zoals verspringen, hoogspringen, hordelopen enz., ik weet nog niet of ik een van deze dingen ga doen, maar ik ga het zeker een keer uitproberen bij een van de trainingen. Mijn team is ook echt heel leuk, het is kleiner dan voorgaande jaren, dus de coach wilt meer tijd met iedereen doorbrengen om iedereen in optimale conditie te krijgen. Ik weet nog niet wat ik daarvan vind, want na 2 dagen training heb ik al best veel spierpijn haha. Maar het duurt nog ongeveer 1,5 maand voordat we onze eerste ‘meet’ hebben, dat zijn de wedstrijden, waar iedereen ‘zijn/haar’ afstanden of events doet. De ‘meets’ zijn hier altijd bij een college, dus ik kan meteen zien hoe een echte Amerikaanse college eruit ziet haha. Al onze wedstrijden zijn in Ithaca, Cornell of Cortland, ik heb er echt zin in!

Ik denk dat deze blog wel weer lang genoeg is, talk to you guys later!

Love,
Marieke

“You have to leave the city of your comfort and go into the wilderness of your intuition.” - Alan alda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active