My life in the USA

NYC & My first week!

Hi Dutchies!

Het is inmiddels al 1,5 week geleden dat ik het vliegtuig in ging! In 3 dagen heb ik super veel gezien in New York City, de meeste dingen had ik al gezien, maar het blijft een geweldige stad! We hadden een super leuke groep van 19 Nederlanders en ongeveer 30 Duitsers, ik heb niet veel Duitsers leren kennen, maar we waren zeker de leukste groep Nederlanders!

Op zaterdag 16 augustus ben ik om 5 uur opgestaan om door te vliegen naar mijn gastgezin. Ik vloog vanaf Newark in een mini vliegtuigje van ongeveer 10 rijen stoelen naar Syracuse, waar mijn gastgezin me ophaalde. We reden langs Destiny USA, de op één na grootste mall van Amerika, en als het in Amerika groot is, is het ook echt mega! Gisteren zijn we daar weer heen gegaan, dit keer om te shoppen! Over een week begint mijn school hier, I'm so excited! Hockeytraining begon al 2 dagen na mijn aankomst, en training gaat er wel wat anders aan toe hier! De hele week heb ik training gehad van 8 tot 10 uur, en van 11 tot 12:30 iedere ochtend. En zodra school begint heb ik iedere dag 2 uur training na school, ook zijn ze heel erg gericht op winnen, veel meer dan ik gewend ben. Wennen aan spelen op echt gras heeft een paar dagen geduurd, maar het gaat nu al steeds beter, en de coach heeft besloten om me op mijn favoriete plek in het veld te zetten

Smile


Ik heb thuis geen Wifi, omdat we te ver van de stad wonen en internet daardoor niet wordt aangeboden
Cry
Gelukkig heb ik al een abonnement voor m'n mobiel met onbeperkt internet, en de moeder van mijn gastmoeder heeft gelukkig wel internet, dus daar ga ik iedere zondag heen! Mijn volgende blog zal ik waarschijnlijk over een paar weken schrijven, en daarin zal ik jullie alles vertellen over school!

Thanks for reading & je e-mailadres kan je nog steeds achterlaten aan de rechterkant van de pagina zodat je een e-mail krijgt als ik een nieuw verhaal post!

Love,
Marieke

“If you reject the food, ignore the customs, fear the religion, and avoid the people, you might better stay home.” - James A. Michener

Reacties

Reacties

sissel

super leuk om te lezen, veel plezier meid X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active