My life in the USA

Laatste dagje

Heey,

Vandaag is het mijn laatste dagje hier in Nederland. Vanaf nu is het niet meer maanden, weken of dagen aftellen. Nog 21 uur te gaan, en dan vertrekt mijn vliegtuig!

Surprised
Mijn koffer is al gepakt en ik heb al afscheid moeten nemen mijn meeste vriendinnen. De afgelopen dagen zijn heel leuk geweest, maar nu komt het moment waar het altijd om draaide er toch echt aan. Eerst een paar dagen NYC nog een keer zien, de eerste keer dat ik er was is al weer een paar jaar geleden, dus ik heb wel weer zin om het allemaal nog een keer van dichtbij te zien! Zaterdag ontmoet ik dan eindelijk mijn gastgezin, en de eerste maandag dat ik er ben heb ik meteen hockeytraining! Voordat school begint heb ik nog 2 weekjes lekker vakantie met mijn gastgezin, en dan begint de echte high school ervaring! Ik heb nog nooit zo veel zin gehad om naar school te gaan!

Mijn volgende blog zal ik vanuit Amerika schrijven, I'll keep you posted!

Liefs,
Marieke

“Traveling is a brutality. It forces you to trust strangers and to lose sight of all that familiar comfort of home and friends. You are constantly off balance. Nothing is yours except the essential things – air, sleep, dreams, the sea, the sky – all things tending towards the eternal or what we imagine of it.” –Cesare Pavese

Reacties

Reacties

De flebbel

Neem alsjeblieft een wolf shapeshifter voor mij mee :)))

X Lebber

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active