My life in the USA

11 Days left...

Heey allemaal,

Nog 11 daagjes en dan stap ik al op het vliegtuig naar Amerika, dit jaar is zo ontzettend snel gegaan! Eergisten ben ik na een super leuke week op een camping in Frankrijk, naar een andere camping gereden. Ik was met mijn 2 beste vriendinnen daar, waarvan ik dus afscheid heb moeten nemen. Dat was het eerste afscheid dat ik nam, en meteen ook het zwaarste. Gelukkig weet ik 100% zeker dat ik heel blij zal zijn om ze weer terug te zien over 11 maanden!

Ik heb inmiddels al best veel contact gehad met mijn gastgezin! Ze lijken me heel erg aardig en ik kijk er al heel erg naar uit om ze in het echt te ontmoeten! Ook klikt het al goed met mijn gastzusje, zij wilt net zoals ik geneeskunde studeren en ze houdt ook van shoppen :) Ze heeft me dan ook meteen verteld dat de op Ă©Ă©n na grootste mall van Amerika maar een uurtje van het dorp vandaan is! Ook heb ik al te horen gekregen dat mijn High School hockey aanbiedt, terwijl dat maar een hele kleine sport is in Amerika! Ik ben echt heel blij dat ik de allerleukste sport kan blijven doen :) De High School heeft maar 400 leerlingen, wat echt mini is vergeleken met mijn school hier in Nederland, waar 1600 leerlingen heen gaan!
Voordat mijn school daar begint heb ik nog 2 weekjes om te wennen en alvast naar school te gaan om mijn vakken te kiezen. Doordat de school zo klein is worden er niet veel verschillende vakken aangeboden, wat de keuze wat makkelijker maakt. Wat echt moeilijk gaat worden is mijn koffer inpakken, 1 koffer van 23 kg en een tas voor in de handbagage is alles wat ik mee mag nemen. T wordt nog lastig om te kiezen uit m'n hele kledingkast, so wish me luck...

Ik denk dat ik nog wel tijd heb om een blog te schrijven voordat ik vertrek, maar anders wordt het vanuit Amerika!

Au revoir!
Marieke

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.” – Mark Twain

Reacties

Reacties

Malebo

Heey Riek,
We moeten echt nog afspreken voor je weg gaat, want als jij terug komt ben ik van school af en voor mijn opleiding moet ik sowieso op kamers gaan :(
Ik ben wel benieuwd naar je verhalen over Amerika!
Xxx Lebber

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active